donderdag, juni 15, 2006

FROMMEL KOMT WEER EEN BRILJANTJE TEGEN OP MYSPACE EN HOUDT U OP DE HOOGTE VANDAAG MOTORAMA


Vrouwen en R'n'R. Ik kan er geen genoeg van krijgen sprak hij mannelijk. Vrouwen die R'n'R doen? Daar kan ik helemaal geen genoeg van krijgen. Al sinds ik als klein jongetje Joan Jett in haar lederen pakkie I Want Rock And Roll zag schreeuwen. Voorgoed verloren. Ik kan u natuurlijk gaan uitleggen van het waarom van de vrouwen die R'n'R doen JA. Kom zeg. Als jong jongetje al verliefd op Joan en ook de voltallige Runaways. Nudaags wil ik het liefst uit met alle drie de Tommies. Heb ik een heimelijke crush on Mr.Airplane Man, wil ik mij vleien tegen de boezem van alle Donna's en trouw ik het liefst met Madonna (die dan weer niets met R'n'R te maken heeft). Godverdomme en dan ook nog eens om de muziek die ze voortbrengen. Mocht u denken dat ik mij aan het ontwikkelen was tot een rechtgeaarde sexistische geilaard. Die wijven....eh sorry....die vrouwen ;-) die kennen er gewoon wat van van dat rocken. Zo stuitte ik laatst bij het op myspace paginas doorklikken naar myspacevriendjesvandebandpagina's op bovenstaand duo. Motorama uit Rome. Ze doen het net als Mr.Airplane Man zonder bas maar slechts op drum en gitaar. Waar Mr.A het nogal bluesy en rustig en gevoelig houden doen Motorama het wat meer punkrock het rammelige en uit het ruige vat. Wat een heerlijke klanken maar weer. Oordeelt u zelf maar:

Motorama-77 Duo Version
Motorama-Rich Man

Motoramasite

Zondag spelen ze overigens op het Rottura del Silenzio fest te Carpi, mocht u in de buurt zijn zeker gaan kijken.

2 Comments:

Blogger begt said...

kom, hoe heten die drie rotjeknorse meissies ook alweer die we ook wel eens in onze tweede huiskamer hebben gezien?

en frizzle sizzle niet vergeten he..

8:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

en naakt onder het leer...

9:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home