maandag, juni 12, 2006

IK BEN NIET MEER ACHTER DIE PEECEE WEG TE SLAAN ZO VERDOMME GENIET U FF MEE MET EEN KEGGS COVERTJE DOOR DE GORIES

Ik was al niet meer achter de peecee weg te slaan. Oke de afgelopen 3 dagen, maar toen lag ik gesmolten op de bank, in de tuin en weet ik veel waar. Dat niet meer wegkomen achter de peecee kwam door myspace. Ik ontdekte de ene na de andere onbekende obscure groeibriljant en stuiterde avond na avond door de kamer. Overigens een steeds grotere teringhekel krijgend aan bands die hun nummers niet downloadbaar op myspace zetten. Wat een onzin. Ik kom allemaal dingen tegen die ik graag met u zou willen delen maar dan weer niet binnen te trekken zijn. Prutsers. Hup eraf die downloadblokkades (ja ook jullie Tommies!!!). Nu heb ik ook nog eens YouTube ontdekt (en het verrot me niet als ik daar misschien mee aan de late kant ben)en gaat er ook nog eens een hele wereld van clipjes voor me open. Blijk je die bende ook gewoon naar je eigen log te kunnen overhevelen. Vandaar de Gories voor uwer allen vermaak.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Laat me raden... ze spelen net een week of... ze kunnen gewoon niet spelen. De intentie, die is goed, daar mankeert niks aan.

11:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home