donderdag, juni 01, 2006

MOCHT U ZIN HEBBEN IN DE IN MEI 1978 OPGENOMEN MAAR DOOR DE BAND AFGEKEURDE 1STE ELPEE VAN JOY DIVISION DAN MOET U FF VERDER LEZEN


Dan vindt u hieronder (bij klik dus) namelijk een link naar een open dir waar het hele ding binnen te halen is. Ik heb dat hele ding direkt binnen gehaald. Ik verveel u hier dan wel met garage en surf geluid, maar heb een aan mijn tienerdoemjaren overgehouden zwak voor deze band.

klik

Twijfelt u aan het nut van het openen van deze site druk dan maar eens ter voorbeeld op:

Joy Division-They Walked In Line

Via het hele fijne ik voorzie Frommel van fijne mp3's log Something I Learned Today

4 Comments:

Blogger begt said...

was niet afgekeurd door JD, maar gewoon onder de naam Warsaw, zoals ze toen nog heetten.
En ik, ja ik heb datzelfde zwak. toevallig gister op een andere blog nog weer den loftrompet gestoken over JD, waarvan beide officiele platen in de 3v12-top 100 aller tijden staan...

9:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb de oude Warsaw LP nog op de kop kunnen tikken.

5:09 p.m.  
Blogger Jacobdus said...

Volgens mij heb ik deze inderdaad ook nog op vinyl. Ga eens zoeken!
*haalt ondertussen toch de mp3 versie binnen, want is toch makkelijker draaien op de pjoeter.*

10:49 p.m.  
Blogger Jacobdus said...

Trouwens lekker snelle server waar deze vanaf komt. Lekker firefox met de extensie Downthemall.

10:52 p.m.  

Een reactie posten

<< Home