vrijdag, mei 26, 2006

KLOTE PLAAT KLOTE PLAAT KLOTE KLOTE KLOTE PLAAT


Jeff Wayne's War Of The World.

Dit keer niet 1 nummer. Nee een hele elpee gooien we in de klote plaat rubriek. Ben ik wel zo'n grote jongen dat ik toegeef (al is het met bijna paars schaamrood op de wangen) dat ik dit wanproduct in de kast heb staan. Zo hoorde ik laatst dat de plaat bijna niet bestaan had, omdat een technicus per ongeluk een hele plaatkant van de band wistte. Heeft die lul van een Wayne het opnieuw gedaan. En dan heb ik hem nog in de kast staan ook. Beschouw het als een jeugdzonde. Kom ik met dat excuus weg? Ach, zolang ik u niet vertel dat ik ook Foxtrot en Tresspass van Genesis heb staan.

Fuk daar ging iets mis...

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jeugdzondes mag... daarom zijn het jeugdzondes...

11:15 p.m.  
Blogger begt said...

"No one could have believed..."

12:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home