maandag, mei 22, 2006

DANKO JONES-SLEEP IS THE ENEMY


Hoewel hun myspace ruimte rept over een releasedatum van deze week is deze plaat natuurlijk allang uit. Ik had hem alleen nog niet. Ik wilde hem namelijk niet op ceedee maar op het zwarte goud. Ik dacht ik koop hem wel bij het optreden in de Melkweg. Toen ik echter eindelijk een poging deed om daar een kaart voor te bemachtigen bleek het optreden dan toch echt uitverkocht te zijn. Gelukkig had Karel hem gewonnen en tevens een geval van lege knip. Afgelopen zaterdag werd haar exemplaar na het overhandigen van wat euro's dus het exemplaar van mij. Op wit vinyl nog wel (joepie joepie!!!). Goed de nieuwe Danko. Hoe klinkt dat dan. Tsja als 1 pot nat als de eerdere platen eigenlijk. Het rokt weer als een huis. Het gaat weer over de meisjes vooral. Meer van hetzelfde, maar dat hetzelfde is wel heel erg lekker. Ik denk alleen wel dat dat met de volgende of de daarop volgende plaat wel afgelopen is. Dat we het dan wel weten. Dat het dan een ja nu kennen we het wel wordt. Tot die tijd gewoon de volumeknop op 11 en door het huis heen stuiteren.

Danko Jones-Baby Hates Me
Danko Jones-First Date

Labels:

1 Comments:

Blogger begt said...

het zwarte goud op wit vinyl? onnavolgbaar bejje...

1:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home