donderdag, mei 18, 2006

KOKEN MET FROMMEL

Toen ik vannacht thuis kwam was ik nogal hongerig. Dat was niet zo vreemd na slechts wat brood, een uur voetballen en daarna de voetbalpot leegdrinken. Ik zocht mijn voorraadkast door, maar vond niets. Ik moet nodig eens boodschappen doen. Toen ik toch nog maar eens keek vond ik een blik gehaktballetjes in satesaus. Dat moest voldoende zijn om mijn honger te stillen dacht ik en dat deden de ballen dan ook.

Als je al die ballen naar binnen hebt gewerkt blijft er alleen nog een hele plas satesaus over in het pannetje. Laat het nu heel erg lekker zijn om dat er met wat brood uit te lepelen. Hup ik op zoek naar wat brood. Dat had ik dus niet meer. ik moet echt nodig boodschappen doen geloof ik. Ik had nog wel een krentenbol.

Ik kan het u echt aanraden. Een krentenbol met satesaus. Jummie. Superlekker.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nog niet eerder geprobeerd, maar bedankt voor de tip.

11:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Met satesaus krijg je een baksteen nog lekker.

7:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Laat ook nog even weten of het lekker is zonder de voetbalpot leeg te hebben gedronken.

11:31 a.m.  

Een reactie posten

<< Home