donderdag, juni 08, 2006

OTNEMEM

Allertijden films favoriete mijn van een blijft het. Ontknoping de door verrassen ook me ik laat weer keer iedere. Herinneringen nieuwe van maken kunnen aan meer niet het door wordt gehinderd flink daarin en vrouw zijn van moordenaar de naar is zoek op die man een van verhaal vertelde achterstevoren dit gezet elkaar in knap. Genieten het was weer en keek ik dat (ik gok) keer elfde de. Heten mag ook tegenwoordig kanaal dat hoe of twee BRT de op was Memento. Zitten gaan voor weer maar toch gisteren er ik ben zag eerder keer tien of stuk een al film de ik alhoewel.

3 Comments:

Blogger begt said...

ik ben er ook elke keer weer eh... ondersteboven van..

1:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nadneroejtem Tawgonkooejnek Oz Oz

3:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Van sommige films krijg ik geen genoeg.

1:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home