dinsdag, juni 13, 2006

ALLEEN IS OOK MAAR ALLEEN MAAR DIT IS BEST FIJN ALLEEN

Op mijn werk dan. Zat ik 2 weken geleden nog tussen 3 vrouwen. Nu deel ik het werkeiland nog maar met 1 vrouw. En die werkt dan nog part time ook. Sinds vandaag zit ik op dinsdag en woensdag helemaal alleen in mijn uppie met mijn eigen ik aan een werkeiland. Nu de eerste dag alleen half voorbij is mag ik van mijzelf concluderen dat het wel bevalt. Lekker rustig zo in je uppie. Lekker eigen tempo werken (en nee dat is niet zoals u zal denken geen reet doen. Er worden hier best bergen verzet). Ach en helemaal alleen zit ik niet hoor. Een paar meter verderop zitten gewoon andere collega's waar het best fijn mee toeven is en aangezien een bureaustoel wieltjes heeft zoef ik daar zo naar toe. Helemaal alleen ben ik dus niet. Dat zou ik misschien best wel willen op het werk dan, want helemaal allen is alleenrecht wat betreft de muziek die op staat. Toch maar eens aan mijn werkgever voorstellen om mij in een apart hokkie te zetten met een fijne stereo en draaitafel. Wat zal ik als een speer werken op al die garage/surf/punkrockklanken.

Of juist niet....