vrijdag, juni 30, 2006

BETTY DOOR DE SCHOUWING THE CONTINUEING STORY

Uw duimen heeft gisteren geholpen. Vlekkeloos accepteerde het RDW Betty haar framenummerpje. Ik had niet anders verwacht. Hoera hoera hoera (alweer?) zult u denken. Juich maar niet te vroeg. Ik ben gisteren E65,- armer geworden en nog weet ik niet of mij schatje komend jaar de wegen op mag. Bleef het daar maar bij. Ik weet namelijk nu al dat de specificatie op mijn kenteken bewijs zo goed als zeker niet gaat kloppen. En nee ik denk niet "als er maar een plaat op zit". Die foute gegevens kunnen later namelijk tegen je gaan werken. Dachten meer mensen maar zo. Dan was die hele kentekenbewijsbedoeling misschien wel teruggeschroefd of echt makkelijk gemaakt. Wist u bijvoorbeeld al dat we vrolijk aan de wegenbelasting gaan? Nee? Dat dacht ik al...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En hebbie al gespaard voor je bromfietsrijbewijs (verplicht per 1 oktober 2006)?????Tenzij je natuurlijk al een rijbewijs hebt....

11:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home