woensdag, juli 05, 2006

ST.QUENTIN WE HATE EVERY INCH OF YOU

Vandaag finisht de tour de france in St.Quentin. Dat zal u een worst wezen. Mij ook trouwens. Niet dat ik het niet volg hoor die tour. Mij ook trouwens. Die volg ik we hoor die tour. Zo voetbalmoe als ik ben. Overigens ook als er helemaal geen wk was geweest. Ik hou namelijk wel van wielrennen. Om te kijken dan. Niet om zelf te bezigen. Maar goed vandaag finisht de tour dus in St.Quentin. Ik was daar 2x. 2 jaar geleden was het de laatste slaaplaats voor we Parijs in Puchten. Bij inschrijving bij de receptie van de camping werd ons medegedeeld dat om 21:00 de poort dicht zou gaan en zo zaten wij 2 uurtjes later opgesloten op een camping langs de Somme. Opgesloten! Op een camping!!! Er was werkelijk geen gat in de omheining te vinden. Dat was 6 jaar daarvoor nog niet zo. Toen was ik op dezelfde camping met mijn toenmalige ega (ja Frommel is getrouwd geweest, echt waar). Toen mochten we gewoon na 21:00 de camping nog op en af. Tsss om 01:00 zelfs nog. Toen kwamen we namelijk uit het cafe waar we Nederland van Brazilie zagen verliezen, omdat Petje Kluivert weigerde de bal in het netje te schieten. Dat cafe lag aan een plein dat omgebouwd was tot een soort van beachvolleybal, zwembad, plastic palmbomen jolijt. Ook toen was het dus kut in St. Quentin. Fuck St.Quentin! Ach, we schreven het 8 jaar geleden al achter op de anzicht die wij naar het stamcafe stuurden. St.Quentin. We hate every inch of you! Vandaar dus dat ik al de hele ochtend Johnny Cash in mijn hoofd heb.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

"(ja Frommel is getrouwd geweest, echt waar)."

Zoooo... ik ben trouwens ook al met mijn tweede huwelijk bezig... ;-)

8:38 p.m.  
Blogger begt said...

Duuuh.. beginners!

8:48 a.m.  

Een reactie posten

<< Home