woensdag, augustus 02, 2006

PAUZE

Nee het is niet de onderbezetting door vakantietijd waardoor het wat drukker is, ik moe thuis kom en volgende week de hele week een extra lange en late dienst mag draaien dat ik hier niets zie verschijnen de komende pak hem beet 10 dagen. Er gebeurd iets in mijn leven waar ik alles mee te maken heb maar geen reet maar dan ook echt geen reet van af weet. Zelfs geen vluchtig windje komt mijn kant op. Blank (lees dat op z'n engels) is het. Al weet ik er niets van. Voelen doe ik het wel. En om nou te zeggen dat dat goed voelt. NOT. Even op pauze dus. Even hopen dat er wel wat mijn kant op komt van dat wat ik niet weet. En er zelf achteraan. Dat doen we de komende dagen tussen het vakantietijd draaien door. Dan komen we volgend weekend wel weer hier. Dan gaat misschien alles wel op de schop. Niet hier. Daar ben ik te lui voor. Alles op de schop bij mij. Dat zien we dan wel.

Maakt u zich ondertussen geen zorgen. Ik lach en ik vermaak me. Ik rij op Betty en ik rij op Betty. Het beste medicijn wat er is. Zo'n Puch. Het beste medicijn. En niet alleen tegen drankkaters. Ik heb over 2 weken weer een vakantietje in het verschiet. Anderhalve week vrij en ik denk dat ik er nog maar een halve week aan vast plak. Woont u in Hoorn dan komt u me vanzelf tegen. Ik ga niet (meer) kluizenaren. Dat is geweest. Ik heb genoeg in het vooruitzicht. Paar bandjes te bekijken. Mensen te bezoeken. Naar een 2e Puch kijken. De kermis komt er aan. Lappendag dus ook. Er zijn vrienden die ook opeens op oldtimer brommers beginnen te rijden.

En in de tussentijd draai en woel ik me de nachten door. Weet ik de alcohol- en nicotinehonger te onderdrukken. Eet ik zo gezond mogelijk (-2 kilo al). Sta weer op, doe mijn ding en blijf ademen. Mocht u wel een klein beetje van de wind weten. Laat het me even weten. Via frommel1972@hotmail.com. Dan draai en woel ik misschien wat minder. Tot dan. Dan als in eind volgende week. Enne......ik hou van je....

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Toch aan het Sonja Bakkeren? -3 kilo is toch mooi... prettige vakantie.

9:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

euh... sorry... -2

9:34 p.m.  
Blogger begt said...

ik meen je goed genoeg te kennen om aan een half woord genoeg te hebben. de sterkste windkracht staat op dit moment binnen uw hersenpan.
Ik wens je, vol vertrouwen, wijsheid toe!
en bovendien belovik dat we na mijn terugkomst en bij de start van jouw vaka weer een heuse borrel gaan doen (desnoods bij Hans Brinker's).

Hout vol, we 'lappen' t m wel!

4:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home