zondag, augustus 20, 2006

TWIJFELS

Ik was een geschikte kandidaat zei de eventueel toekomstige huisbaas. Ik zag ook een paar mooie appartementen. 2 waren te klein. 2 waren wat betreft ruimte groot genoeg. Aan het eind van de middag moet ik bellen of ik mij kandidaat wil stellen. Ik wordt geteisterd door twijfels. Ja ik wil hier weg. Ik zit nog steeds tegen die inbraak aan te hikken. Ik heb hier nooit echt fijn gewoond. De huurprijzen zijn gelijk aan wat ik nu betaal. Beide woningen staan in mijn favoriete wijk van de stad. Maar twijfels. Twijfels. Het zijn woningen op de 2e verdieping. Ik zou Betty alleen maar in de schuur kwijt kunnen en dat vind ik link. Er is geen buiten voor de katten. Het mooiste appartement is gemeubileerd met afgrijzelijk lelijke meubels. Twijfel twijfel twijfel. The story of my life. Ik ga toch maar bellen dat ik mij kandidaat wil stellen. Ik ga toch ook maar een gesprek aan met de woningstichting. Die hebben ook wat leuke aanbiedingen. Twijfels.

Update een uurtje later. Ik sta direkt nummer 1 bij een reaktie op een fijne woning via de woningstichting. Bij een ander in de zelfde straat sta ik nummer 2. Spannende tijden.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oh wat goed zeg. Ik ga voor je duimen hoor. En terug in je favoriete wijk is natuurlijk helemaal niet verkeerd. Ik ben jaloers op je hoor als je weer je boodschappen kan doen in de fijnste deka van de omgeving.

7:25 p.m.  
Blogger PS said...

Als het om huizen gaat vind ik dat altijd spannend. Ik ben benieuwd.

9:09 a.m.  
Blogger Jacobdus said...

succes.
Maar moet lukken met nrs. 1+2.

6:11 p.m.  
Blogger begt said...

zoveel deka's zijn er niet meer in de omgeving.dan hep je al gauw de fijnste te pakken!

12:19 p.m.  
Blogger carolien said...

niet in het amsterdamse?

9:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home