donderdag, september 07, 2006

WE HAVE GOT A WINNER

Het was een close finish. Karin zei het eerst kom maar op maar vergat haar adres te mailen. Paul je hebt 2 weken Volkskrant gewonnen. Ik heb je naam bij het doorspelen van gegevens aan de Volkskrant maar even verbasterd tot P.Aul, je hebt mijn geboortedatum gekregen en mijn telefoonnummer, maar vanaf 18 september heb je 2 weken lang de Volkskrant op de mat op de S........ nummer .. te H. Blijkt wel om een proefabo te gaan dus je moet hem zelf weer opzeggen. Veel leesplezier. Sla Gummbah over. Tevens verplicht ik je om op zaterdag je hersens te kraken op het cryptogram en mij wanneer daarnaar gevraagd de juiste oplossingen te verstrekken.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kijk dat is toch weer eens mooi meegenomen. TNX!

7:55 a.m.  

Een reactie posten

<< Home