donderdag, september 14, 2006

WAAROM VERDWIJNT ALLES WAT FROMMEL LEKKER VINDT OP DEN DUUR UIT DE SUPERMARKTSCHAPPEN?

Alles wat Frommel lekker vindt verdwijnt op den duur uit de supermarktschappen. Al weken lang kijk ik bij elk bezoek aan de plaatselijke buurtsuper hier vlak om de hoek naar het bewuste schap, maar tortellini gevuld met tandoori kip? Nowhere to be seen. Nee, dan de chips van Croky en dan vooral vlak voor hun verdwijnen uit de schappen de extra dikke exemplaren en dan helemaal vooral de begin jaren 90 rijkelijk in de supermarktschappen aanwezige spaans gekruide uitvoering. Niets, nada, nergens meer te vinden. De afgelopen 2 a 3 weken heb ik al in 4 supermarkten mijn geluk beproefd, maar atjar tauge van Konimex? Nergens meer te vinden. Waarom verdwijnt alles wat Frommel lekker vindt op den duur uit de supermarktschappen?

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Er zit een complot achter... bij onze AH is nu geen Hot Ketchup te krijgen van Heinz, maar wel 10 andere merken tomaten ketchup. Onbegrijpelijk.

7:38 p.m.  
Blogger Jacobdus said...

Hoe heet dat ook alweer?
Marktwerking?
Wij luisteren naar de consument.
Daarom alleen boodschappen doen bij de Aldi.
Hebben zeker al 10 jaar het huidige assortiment.
Of doe ik gewoon niet zo vaak boodschappen?

4:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je hebt een aparte smaak ..

4:26 p.m.  
Blogger Polle said...

Ik wacht nog steeds op de terugkeer van Ben Bitskauwgom, Yokidrink Naturel, en smeerbare speculaaspasta voor op brood.

11:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

die dinge zijn toch niet te vrete frommel lekker boeiend.

10:34 a.m.  

Een reactie posten

<< Home