zondag, december 19, 2004

KARIN IS EEN HONINGBIJ


In Parijs kocht Frommel een eifeltorensleutelhanger. Voor op Betty haar koplamp. Iedereen kon zien dat Betty in Parijs was geweest. Toen kwam de frieslandrit. In een luie bui legde ik mijn linker voet op mijn koplamp. Pats daar schopte ik de eifeltoren van mijn koplamp af. In de remmen en omkeren. Iedereen reed netjes langs de gevallen toren. Behalve de auto van de fotograaf die mee was. Die reed er overheen. Daar kon het torentje niet tegen. Lees ik een tijdje terug dat Karin de lieve schat naar Parijs zou gaan. Koop eens een nieuwe sleutelhanger zei ik voor de grap. Gister klepperde de brievenbus. Frommel, nee, Betty heeft een nieuwe toren voor op haar koplamp. Karin je bent een engel. En een dikke 2-takt zoen van Betty. De Rails is trouwens ook de deur uit.

1 Comments:

Blogger karin r. said...

Graag gedaan hoor! ;-)

5:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home