maandag, december 13, 2004

KOUWE KALKOEN


Hij ziet er nogal gebakken uit die kalkoen. Zo voelde ik mij de afgelopen dagen ook. Cold turkey en toch in de oven. Mijn hemel wat ben ik internetterig geworden zeg. Ik kwam vrijdag thuis en zette als een gebrainwashed kuikentje internet aan. Terwijl dat het dus niet deed. Ik keek een film en dacht waar ken ik haar van en wilde imdb aanzetten. Niet dus. Ik hoorde wilde verhalen over de band Pig Destroyer maar downloaden ho maar. Een fijn weekend zo zonder internet. NOT!!!. Maar het doet het weer. Alleen Blogger dus niet. Toch schijnt het te lukken om er iets nieuws op te zetten. Vandaar dit stukje dus. En waarom was ik er niet? Provider vond dat ze Frommel moesten melden dat een automatische afschrijving mislukt was. Nee, zelfs drie. Betalen dus. Maar dat weigerde Frommel. Het ging namelijk om maart, mei en oktober. 2003 wel te verstaan. Frommel wilde dus eerst weten waarom dat een jaar tot anderhalf jaar lang onvermeld was gebleven. Helaas was de vaart van het e-mail verkeer hierover van een dusdanige traagheid dat er even een filtertje geplaatsd werd. Die is nu weer ontfilterd. Alleen is op dit moment geen blogger site te bereiken. Zal je altijd zien.