zaterdag, december 04, 2004

A. HEEFT GELIJK EN KRIJGT HET NIET

Collega A. zegt nu al 1.5 week tegen Frommel dat hij zich moet scheren. A. heeft gelijk. Het ziet er niet uit. Frommel heeft zich al 2 weken niet geschoren en u zou hem moeten zien. Het is werkelijk geen porem. Had ik maar de baardgroei van mijn papa. Een met de jaren meer en meer boven op het hoofd kalende man, maar gezegend met een baardgroei van dat is nou een volle baard. Vroeger zei Frommel altijd, samen met zus, papa scheer af die baard, zie er weer uit als die oude fotoos met kale kin en toffe kuif. Nu, dezer dagen, krijgt de lieve man een knietje in zijn kruis als hij zijn baard af zou scheren. Papa en baard zijn een eenheid. Helaas, vader zijn baardgroei heeft zijn nageslacht overgeslagen. Frommel heeft zich nu al 2 weken niet geschoren, maar een knappe baard is het niet en zal het nooit worden. Frommels baardgroei vertoondt hiaten van hier tot aan zijn linkeroor. Toch weigert Frommel zich te scheren. Hij probeert het elke dag opnieuw, maar collega A. zegt elke dag al is het een seconde voor naar huis gaan toch steeds weer, Frommel vanavond scheren. Frommel maakt er een wedstrijd van. Zolang collega A. zegt scheren doet Frommel het niet. Morgen gaat de bovenkant van het hoofdhaar er weer af en wordt het ook weer blond gebleekt, maar A. zei vanavond voor het de deur uit gaan weer dat ik mij moest gaan scheren dus de zogenaamde baard blijft wederom staan. Frommel is een eigenwijze sukkel en krapt aan zijn kin, want zelfs een niet volle baard jeukt als de ziekte na 2 weken. Dus bij deze. Lieve A. vraag maandag alsjeblieft niet of ik me wil gaan scheren, want ik wil me zo graag scheren.

4 Comments:

Blogger FROMMEL said...

He hier stonden een reactie van paul en woordenaar maar opeens zijn ze weg???????? rare rare gebeurtenissen.

12:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

S. heeft vaak gelijk, was je vast vergeten.ik ben al tijdje niet bijC.geeeestSilly

4:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

S. heeft vaak gelijk, was je vast vergeten.ik ben al tijdje niet bijC.geweestSilly

4:21 p.m.  
Blogger begt said...

zo tussen sint en kerst is t toch gezellig, zo'n baardje??? gisteren liepen er ook weer een hoop lange witte baarden rond..

8:48 a.m.  

Een reactie posten

<< Home