dinsdag, november 30, 2004

DINGEN DIE FROMMEL LELIJK VINDt #2


Een heeft een nogal grote hoeveelheid onbenulligheid, maar Frommel vindt narcissen lelijk. Nou ben ik zowiezo al niet zo bloemerig. Hartstikke leuk hoor een bossie, maar ze staan hier toch alleen maar een beetje te verwelken. Langs de kant van de weg of in het park daar hou ik wel van een blommetje, maar thuis op tafel? Ik vergeet ze toch altijd weg te gooien. Weet u wel hoe zer het water in de vaas dan gaat stinken. Vazen daar heb ik er dus ook maar 1 van en dat is een niet meegenomen artifact van weggelopen vrouw die hem heeft laten staan. Goed. Bloemen. Hartstikke leuk maar niet aan Frommel besteed. En dan helemaal de narcis niet. Wat een lelijk ding. Geel is al niet mijn kleur. En dan die vorm. Het lijkt wel een Triffid zoals in The Day Of The Triffids (duh). Maar het ergste van een narcis? Heeft u zo'n onding wel eens geroken? Gatverdamme. De narcis stinkt naar pis en ouwe wijven. En naar water in een bloemenvaas dat niet weggegooid is. Of vind ik narcissen meer stinken dan lelijk? Heet dit log eigenlijk dingen die Frommel lelijk vindt en die nog stinken ook?

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ehm.. dit zijn toch van die bloemetjes die bloeien als de lente eraan komt?

KatYo

7:15 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

en nu staat er een stukkie bij.

7:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ah kijk, tekst erbij ;)
Maar vraag ik me toch af hoe er in deze tijd van het jaar een stukje over narcissen naar boven komt?

KatYo

7:29 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik heb net als jij geen flauw idee Katyo. Opeens borrelde het vanmiddag naar boven.

7:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sjesus Frommel....zeikert....heb je een paar slechte dagen!!!
Dat gejammer en geklaag!!!!voetbal, bloemen, russen..
Er is niet veel goeds bij he?
Tip van Cerito

"Get Laid"

7:53 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

en dat terwijl ik zo'n uitmuntend humeur verkeer.

8:58 p.m.  
Blogger begt said...

Geel is niet jouw kleur? Heb je jezelf wel eens gezien op zondagmiddag tussen twee en kwart voor vier??

8:45 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@Begt: hahaha lol! Heb Frommel nooit gezien op een zondagmiddag tussen twee en kwart voor vier maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. :-)

Tikky

2:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home