vrijdag, november 26, 2004

NIET MEER OP GANG

Verslapen. Ik heb me net gruwelijk verslapen. Ik vrees dat ik mijn wekker uitgezet heb vanochtend. 09:00. Terwijl ik om 06:55 de deur uit moet. Dan moet ik ook nog eens een flink stuk openbaarvervoeren. U begrijpt. Frommel komt goed te laat vandaag. Nu is het vrijdag en dan werk ik toch vaak over dus die uren halen we wel weer in. Het is alleen als je je verslaapt. Dat heb ik tenminste. Dan komt die dag ook niet meer op gang. Je hebt wel langer geslapen en zou meer uitgerust moeten zijn, maar vlotten wil het niet meer met de dag. Een uitverslaap dag is verkeerd begonnen en komt ook niet meer op gang. Het is gewoon uitzitten en wachten op morgen met zo'n verslapendag. Weg gooien zo'n verslapendag. Ga ik me nu opmaken voor vertrek en de dag uitzitten tot morgen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

06:55!!!! dat is midden in de nacht!!!

9:43 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ja vertel mij wat. daarom gaat het ook nog wel eens mis.

10:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home