zaterdag, november 27, 2004

HOOG BEZOEK GELOOF IK


Een hoop consternatie afgelopen donderdagochtend op het werk. Nu moet u weten dat wij naast de Kaagbaan werken met links van ons een platform. Bovenstaand vlegtuig kwam binnen. Een heleboel agentjes en marechaussee bevolktte opeens de weg naast ons. Het hele platform stond vol zwarte auto's en mannen in zwarte pakken. Wie zat er in dat vliegtuig? Sinterklaas? Nee. Het was generaal Poetin. Die kwam even een boterhammetje eten met Jan Peter en zijn andere Europese vrienden. Nou ja, vrienden. Ze schijnen het nogal niet met elkaar eens te zijn de mannen.
Speciaal voor herr generaal was er een fijne Russische slee ingevlogen. Een slee die meer op een lijkenwagen leek. Dat leek mij dan weer een goed idee. Ik vind hem een beetje eng die Poetin. Een beetje totalitair. En dan laatst weer over nucleaire wapens beginnen. Van mij had hij thuis mogen blijven. Of meteen weer weg mogen gaan. Dat was geen probleem trouwens. Voor de zekerheid hadden ze namelijk 2 vliegtuigen gestuurd. Het is en blijft in tegenstelling met Rusland namelijk een levensgevaarlijk terroristen landje dat Nederland. Na een tijdje blauwbekken buiten, ja natuurlijk stond ook Frommel buiten, kwam meneer dan eindelijk het vliegtuig uit. Dat kon ik u natuurlijk niet onthouden. Heb er dus een beetje verdekt voor de heren marechaussee een foto van genomen.
Oh ja, het was nogal mistig.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Toevallig mist jaja.. vast allemaal speciaal opgezet voor dit bezoek, wat ik je brom!
KatYo

4:43 p.m.  
Blogger karin r. said...

Ik zie geen steek joh!

6:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

overigens was de hele beveiliging nogal een giller. wat politie en 1 marechaussee jeep die wat heen en weer reed. ik hoorde van collega's dat toen clinton aankwam er snippers op ons dak lagen. ach. hij stelt schijnbaar niet zo veel voor onze poetin. of zijn die amerikanen gewoon wat paranoia.

7:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home