zaterdag, november 27, 2004

STELLETJE MAKKE SCHAPEN

Ik noem hier een groot deel van mijn medelanders nogal eens kroppen sla en potloden. En terecht. Kroppen sla en potloden zijn het. Ze bewijzen het keer op keer. Niet dat ik wil beweren dat ik de intelligentie in pacht heb hoor. Ik kijk wel uit. Ik ga me daar een beetje boven kroppen sla en potloden plaatsen. Zal je zien dat ik een binnenband blijk te zijn. Makke schapen dat zijn we wel allemaal. Ook Frommel. Gelukkig is er geen foto van. Die nam ik zelf namelijk. De makke schapen op de foto zijn de vrienden waarmee ik mij in een voetbalstadion bevond deze week. Waarom wij makke schapen zijn? Laat ze maar eens naar een voetbalstadion gaan. Mensen, echt iedereen. Ze komen binnen en vinden op hun stoeltje een plastic vlaggetje met de naam van de 2 voetbalclubs en de 1 of andere sponsor. En dan op commando van de stadionspeaker zwaaien met dat vlaggetje. Echt waar allemaal. Als een stelletje makke schapen. Of trouwe honden. Ja baas, natuurlijk baas. Lekker zwaaien met dat vlaggetje. Frommel schaamt zich dood. Maar het was wel een mooie avond.

1 Comments:

Blogger begt said...

en dan ook nog het volkslied zingen daar, het is me nogal een clubje..

10:47 a.m.  

Een reactie posten

<< Home