maandag, december 06, 2004

OGEN OP HALF ELF

Altijd fijn zo'n avonddienst. Dat betekent dus doorwerken tot alle troep het pand weer heeft verlaten. Dat is meestal zo rond een uurtje of 20:00. Dat valt dus wel weer mee. Vandaag niet dus. Ik pleurde gister om een uurtje of 22:00 op de bank in slaap (vast ritueel op zondagavond) en werd om een uurtje of 00:15 weer wakker. Stond op, liep naar de slaapkamer en viel neer in mijn bed. Om vervolgens de hele nacht naar het plafond te staren. En te staren. En te staren. Niet meer in slaap te krijgen. Het werd 01:00 uur. Het werd 02:15uur. Het werd 03:00 uur. Ik heb de teevee maar aangezet en wat naar Discovery liggen staren. Ik weet nu alles van een tunnel brand in Oostenrijk, van Australie en van weet ik veel wat nog meer. En toen was het 06:55 uur en ging het wekkertje. Tijd om naar de baas te gaan. Wilt u mij dus excuseren. Ik ga vanavond vroeg naar bed.

3 Comments:

Blogger FROMMEL said...

we blijven zitten tot de ogen niet meer open te houden zijn. ik gok over een half uurtje.

10:08 p.m.  
Blogger begt said...

alles in het leven is een kwestie van timing, frommel! je moet nooit te vroeg pieken..

8:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ach ja, nu ben je wel weer bij over alle spannende dingen die overal ter wereld gebeuren...
KatYo

7:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home