maandag, december 13, 2004

ZUCHT


Het is weer een kriem om over straat te lopen. Tingelingelingeling. Kerstsfeer. Zucht. Nog een week of drie dan is het allemaal weer voorbij. De fik er in met al die bomen. 1 van de voordelen van het vrijgezellenbestaan. Geen vrouw in huis die een 'gezellige' kerstsfeer wil kweken. Zucht. 2 dagen lang opgescheept zitten met familie waar je helemaal niet wilt zijn en waar je nog 3 weken ruzie om hebt. Weet u wat Frommel doet met de kerst? Die gaat altijd naar het cafe. Lekker een biertje drinken met zijn mede kerstverschoppelingen. Kerstsfeer? Zucht.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik weet niet zo goed waarom, maar ik krijg amper iets mee van de kerstsfeer dit jaar. Of ik heb een goede filter in mijn lichaam gebouwd die alles niet echt opneemt. Ik stoor me nergens aan in ieder geval. Heb amper kerstverplichtingen ook.
Dus mijn Kerst wordt gewoon een weekend :)
KatYo

11:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een van de beste avonden (nachten?) in de kroeg zijn die met kerst. En dan moet je vooral de onze hebben, waar iedereen veelal zichzelf is en dat nooit in dank is afgenomen door de familie (wanneer ga je naar de kapper?). Oh zalig kerstfeest, iedereen!

Rondie

8:43 a.m.  
Blogger begt said...

één van de beste dingen in mijn leven is me met kerst in de kroeg overkomen, frommel. jij was er bij trouwens, niet helemaal 100 % meer maar toch....

9:50 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

volgens mij voerde ik toen een jubileum begt. het jaar later niet meer.

7:09 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

vrijgezel sis

7:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home