donderdag, oktober 14, 2004

WAT ZOU JE DOEN?


Ik zou over zijn witte linnen bloesje heen braken en daarna over zijn (vast wel)prada schoenen heen pissen. En hem vertellen dat hij maar beter weer in het Italiaans kan gaan zingen. Dan verkoopt hij geen plaat meer (sorry deeveedee) en draait niemand hem meer op de radio en hoeft hij in geeneen teevee progamma nog te komen zingen. Dat ik dan gelukkig zou zijn, omdat ik niet meer naar dat gekwezel hoef te luisteren en niet meer die samengeknepen ogen hoefde te zien en die protserige grote gebaren. Dat we dan eindelijk verlost zouden zijn van al dat valse sentiment. Dat er dan niet meer van die ongelofelijke kolereplaten als nu op nr 1 zouden staan en dat die dan ook niet meer 23487x per dag gedraaid zouden worden. Dat de dag dat hij dat zou beslissen voor mij een fijne dag zou zijn. En ik zou hem het 06 nummer van Ali B vragen om die op te bellen en te vertellen dat hij veels te leuk is voor de media overkill waar hij nu in zit. Dat hij zich niet moet laten misbruiken als de nationale troetel marokkaan. Dat zou Frommel doen. Als hij Marco Borsato tegen kwam.

Wat zou u doen als u deze italiaan tegen het lijf loopt?

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zou vragen of Leontine lekkerder pijpt met die botox :)

6:49 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha....wat vriendelijk allemaal.

Cerito

3:09 p.m.  
Blogger woordenaar said...

Ik ben hem wel eens tegen het lijf gelopen. Letterlijk. Stond hij ineens stil met kinderwagen om om te kijken. Zijn fout. Er kon geen eens sorry vanaf. Eikel.

6:28 p.m.  
Blogger begt said...

ik zou hem zeggen dat ie niet alleen problemen met zijn muzieksmaak heeft, als je tenminste naar zijn vrouw kijkt...

9:18 a.m.  

Een reactie posten

<< Home