maandag, oktober 11, 2004

AHOY KAPTEIN


2 foto's geleden eigenlijk al een beetje geintroduceerd. De nieuwe brommert van Frommel. Althans de nieuwe brommert. We moeten hem nog betalen aan en ophalen bij Hape. Maar de deal is gesloten. De prijs is gemaakt. En dat is belachelijk weinig voor zo een mooie Kaptein Mobylette AV uit 1968. Betty krijgt een broertje. Of een zusje. Daar ben ik nog niet uit. Betty is een vrouw no doubt about it. Bij deze weet ik het nog niet. Ik vind het een beetje een jochie. Wel in touch with his female side dan. Ik moet er eerst maar eens een paar stukkies op gaan rijden. Ik moet um eerst maar eens ophalen. Ga ik nu een mail versturen waarin ik een bod ga doen op een Puch DS50. Het wordt druk hier in de gang.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuk man!!
1968 he?!..alles wat uit dat jaar komt is top spul!!!

Cerito

9:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

een metro-man dus!

10:46 p.m.  
Blogger Maurice said...

Ik zie een wit geschilderd - Amsterdams - paaltje achterop. (kijk maar goed naar de foto)
Het is dus een meisje :)

2:21 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

@kikkertje. en dat paaltje staat in zwolle.

10:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Maar, dit is dan toch geen Puch? Of vergis ik mij?

-- Rolandow

2:40 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

dat heeft u goed gelezen. frommel gaat vreemd.

6:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home