zondag, oktober 10, 2004

NACHTRIT


Wilt u van mij aannemen dat oktober dit jaar geen maand is om van Hoorn naar Zwolle te Puchen en de andere dag via Amsterdam weer terug. Allejezus wat was het koud. Maar ook erg gezellig. Daar in Zwolle. En zoals de traditie wil besloten Hape en ik om om 5 uur in den ochtend. Voor het slapen gaan. Nog even een stukkie te rijden. Zo verzopen wij al eens in een stortbui en stonden wij een andere keer plotseling op een boerenerf. Gister (beter gezegd vanochtend) reden wij naar de huppeldepupplas even buiten Zwolle. We dronken een bier en gingen weer terug. Iedereen een hobby. Vandaag over Amsterdam weer naar huis. Maandelijkse Puchkroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen. Ik viel bijna van mijn stoel van de slaap.

Mocht u ergens tussen Hoorn en Zwolle een brommerstandaard tegen komen. Wilt u die dan even aan mij retourneren. Hij hield niet meer van me en besloot gister van mijn brommer af te vallen.

1 Comments:

Blogger begt said...

begint Betty prepensioen-klachten te krijgen??

8:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home