zondag, oktober 10, 2004

PARADISO

Ik stond in de rij om een biertje te bestellen. Opeens werd ik op de schouder getikt. Bent u Frommel? was de vraag. Hou op, schei uit, antwoorde ik. We hadden de juiste persoon voor ons. Afgelopen vrijdag ging Frommel naar de Blues Explosion en kwam daar Bareuh! tegen. Frommel vond het maar raar. Een andere weblogger in het wild tegenkomen. Maar Bareuh! en haar 2 metgezellen waren goed gezelschap. En Frommel hoefde niet in zijn eentje naar Jon te kijken. Wel jammer dat die hele lange man mij het zicht op Jon ontnam. Jon die overigens geen lerenbroek droeg.

2 Comments:

Blogger FROMMEL said...

ja die ja. die lange sliert met die pet. die ook nog eens op en af moest. en die piemel durfde ook nog eens op mijn plek te gaan staan toen ik ons van wat vers vocht ging voorzien. maar hij werd door u rap weer op zijn plek gewezen. van zijn/mijn plek eigenlijk meer.

6:55 p.m.  
Blogger karin r. said...

Soms valt het best mee, webloggers in het wild aantreffen! ;-)

7:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home