donderdag, oktober 14, 2004

ALLEJEZUS VROEG

Vuile kutstaking. Klote bond. Even schoot dat net door mijn hoofd. Gelukkig bleek het slechts de het-is-5 uur-soches-en-de-wekker-gaat-nu-al-omdat-de-collega-met-wie-ik-mee-kan-rijden-denkt-dat-we-05:45-al-moeten-gaan-rijden-blues. Mooi doen zo'n staking. Beter nog elke week een dag het hele land plat. Dan komen zo wel uit die ivoren torens.

UPDEET: Doet u mij maar elke week zo'n staking. Ok ik moest een wat vroeg op, maar de drukte op de weg was te overzien. Helemaal op de terugweg. Ik was om 17:45 al thuis. Dan zit ik normaal nog dik in de trein. Ken ik mooi op mijn luie reet naar South Park kijken.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Eh Meneer Frommel, kunt u even heel snel met uw eigen vleesschwaren gaan smijten of gebruik een Scud. Het was dus allemaal gewoon klote!!!!!!
Sprak Sis :-Þ

4:21 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

en nu moet ik sorry zeggen ofzo? ik dacht namelijk kutstaking KLOTEbond. wel verder lezen.

5:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home