dinsdag, oktober 12, 2004

UCHE UCHE ROGGEL

Gisteravond ging ik om 18:00 uur naar bed. Ik stond om 00:01 weer op. Ik pakte mijn baal javaanse jongens 3/4 en draaide een fijn sjekkie. Toen ik deze bijna ophad draaide ik snel een andere en stak deze met peukie numero uno aan. Zo rookte ik de hele dag door. Tijdens mijn krekkertje vanochtend at ik gerookte kaas. In de trein negeerde ik boze blikken en striemende verwijten. De klappen die ik kreeg onderging ik tevreden rokend en walmend. De ene na de andere javaanse jongens ging in vlammen op. Op het werk aangekomen verplaatste ik mijn bureau naar het aquarium in de kantine. Het rookhol. Zo pafte ik de hele dag door. Terwijl ik dit type valt er een kegel as tussen mijn toetsen. 2 pakjes driekwart, een pakkie camel zonder filter en een 30 stuks box cabalerro gingen er al doorheen. En ik stop nog niet. Tot vanavond 23:59 en 59 seconden zal ik een groot walmend rookgordijn zijn. Het is maar 1x per jaar wereld rokers dag. Hoor ik uitgerekend vandaag de roddel (in het rookhol waar anders) dat ze het rookhol gaan decimeren tot een vierkante meter zonder stoelen.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

vandaag al het tuinafval, een redelijk grote berg, ietsje vochtig gemaakt en....hup de brand erin.
Roken dat het deed...

Cerito

8:19 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

was u niet gestopt meneer cerito?

9:22 p.m.  
Blogger begt said...

je wordt uitgerookt, zeg maar?

9:19 a.m.  

Een reactie posten

<< Home