woensdag, oktober 13, 2004

DESTINY'S CHILD


Destiny's Child? Frommel wat is dat toch met die daar is geen touw aan vast te knopen muzieksmaak van u? Ja daar kan ik zelf dus ook geen antwoord op geven. Ik snap er zelf ook niets van. Hield ik maar alleen van garage of surf. Nee, ik moet ook weer zo nodig een Madonna verzameling aanleggen. Rubberen Robbie meeblerren. Platen van Eminem kopen. Napalm Detah draaien. 13 Neil Young platen bezitten en zo nu en dan een fijn plaatje jaren 80 doemwave opzetten. Waar ik helemaal niets van begrijp is dat ik muziek van Destiny's Child thuis heb. En goed dat ik het vind. Ongelofelijk. Ik moet hierbij wel de kanttekening plaatsen dat dat tot halverwege de plaat is want daarna veranderen de stuiterende popliedjes opeens in schaamteloos christenhonden gedweep over de heer. Opzouten. Niet door mijn boxen. Maar goed. Destiny's Child. Ik dacht dat wil ik wel eens meemaken. Ik ga naar het eerst volgende concert toe. Dan doe ik me wel voor als vader van een tienermeisje dat toevallig net even een stukje naar voren is gaan staan. Om maar niet te raar te lijken tussen al die tienermeisjes in de zaal. Had ik dus besloten. Lees ik goddomme net dat ze de nieuwe reklame van McDonalds gaan doen. Dat die vuile vieze schurfterige kutclown ook de sponsering van de komende wereldtoer gaat doen. Frommel zegt FUCK DE MAC DONALDS!!!. Er is maar 1 clown erger dan de Clini Clowns (echt mensen het kan) en dat is MacDonalds. Frommel gaat dus niet naar Destinys Child. Frommel gaat wel naar Los Assasinos De Superfelicidat of naar de Shits From Hell. En anders wel naar de Tijuana Bibles. Rock on!!!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nix mis met een brede muzieksmaak! Zelf heb ik ook van alles op de plank liggen. Van een complete collectie J.Cash tot (bijna) alle special editions van PJ Harvey.

Maaruh..Destiny's Child? Goddomme Frommel! Zeg dan gewoon dat je het lekkere wijven vindt!

10:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

(...dat was Tikky hierboven dus.)

10:16 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

frommel verdedigd zichzelf en zegt. neuh survivor en independent women part I zijn gewoon fijne liedjes...........goed frommel geeft toe, beyonce stond niet achteraan toen de lieve heer de schoonheid uitdeelde.

11:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

:-)


Tikky

11:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Er is niets mis met Destiny Child. Het zijn gewoon lekkere meiden.
En een Clinic Clown is juist goed. Bassie, als in Bassie en Adriaan, die is nog erger en geldbeluster dan Mc Donalds.

12:57 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ok er zijn nog twee clowns erger dan een clini clown en dat zijn Mac Donalds EN Bassie (wie hem op zijn bek ramt krijgt van mij een tientje).

5:59 p.m.  
Blogger begt said...

En the Insane Clown Posse dan? Die brengt volgens mij beide discussies bij elkaar...

9:15 a.m.  

Een reactie posten

<< Home