woensdag, augustus 18, 2004

FILLUM OP TEEVEE #9 TOT #16


the invisible man-james whale-1933

Ik zal u maar vast waarschuwen. U kunt de komende dagen namelijk maar beter bidden voor slecht weer. U kunt de deur toch niet uit. Er komen namelijk nogal wat fijne rolprentjes op de teevee. Wat nou komkommertijd? U zult aan de buis gekluisterd zitten voor:

- 20-08-04 - The Wolfman-George Waggner-1941
- 21-08-04 - Brazil-Terry Gilliam-1985
- 21-08-04 - Bringing Out The Dead-Martin Scorcese-1999
- 22-08-04 - Teorema-Pier Poalo Pasolini-1968
- 24-08-04 - Erik The Viking-Terry Jones-1989
- 24-08-04 - Blue Velvet-David Lynch-1986
- 25-08-04 - Sling Blade-Billy Bob Thornton-1996
- 27-08-04 - The Invisible Man-James Whale-1933

Weet u wat? Neemt u een zakkie zoutjes en/of een paar pilsjes mee en dan komt u lekker bij mij op de bank zitten.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Bedankt voor de tip.....lijkt me leuk

Ik kijk toch maar weer naar de de tv stations uit Venezuela en Colombia en een paar lokale tv stations.
Een nadeel: ik versta geen woord Spaans of Papiaments!!!
EN DAS KLOTE.

Cerito

10:31 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

que?

10:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik woon op Curacao!!!!(dat je het weet)

Cerito

10:51 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik demonstreerde mijn kennis van de spaanse taal. oh nee ik weet er nog 1. los assasinnos del superfelicidat=de moordenaars van de oppervlakkigheid.

11:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hahahhaha....jij kan je hier prima reddden.
Het is trouwens wel te warm om brommer te rijden.


Cerito

11:13 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

laat dan maar zitten. ;-)

11:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Welaan dan gij rijken....weent en maak misbaar over de rampen die u zullen overkomen..,.,.uw rijkdom zijt verrot....ik bedoel maar.... de sulletante of zoiets.
Martin de Grijze

11:25 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

natuurlijk martin??????????????????????????????

11:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oeff.. is inderdaad geen verkeerde lijst!
Tikky

12:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat balen dat ik nou geen teevee kan ontvangen :S ...en woon niet eens op Curacao :S (was maar waar...regent er vast niet zo erg als hiero nu ;))

gr. Waldo
www.aikema.org <-- hehe effe reclame maken ;)

4:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home