zondag, augustus 15, 2004

MEETING WEEKEND




Gister heb ik mijn vuurdoop gehad. Mijn vuurdoop wat betreft weblogmeetings. Om 15:15 was ik in het vondelpark. Best wel zenuwachtig. Het was gezellig. Ik heb me vermaakt. Ik ben alleen niet zo goed in gezelschappen waar ik zo'n beetje niemand ken. En gister kende ik dus maar 1 iemand. Ik lijk wel altijd een grote bek te hebben, maar dat is alleen maar schijn. Maar ik heb me vermaakt. Een paar biertjes gedronken. Beetje ouwehoeren. Iemand ontmoet uit van oorsprong Hoorn die Swaf niet kent. Dat staat morgen in het sufferdje. Dat kan niet anders. Op de terugweg was het frisjes. OP de heenweg niet. Op de heenweg had ik een echte Hollandse lucht. Maar dat had u hierboven al gezien.
Zometeen ga ik weer te meeten. Althans ga. Ze komen bij mij te meeten. Over een uurtje staat hier een pittig rijtje Puchs voor de deur. Het is vandaag de jaarlijkse Frommelrit. Mooi zitten, dom kijken en een stukkie rijden. Ik zal u er vanavond alles over vertellen.

3 Comments:

Blogger karin r. said...

Ach ja, je bent niet de enigste. Kan mezelf niet verlegen voelen maar om nu pontifikaal mijzelf ergens tussen "frotten" zo van: "hier ben ik dan", da's ook niks voor mij. Observeren is meer mijn stijl. ;-)

3:24 p.m.  
Blogger Maurice said...

Ik was er wel, en stiekem niet.

1:13 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

op een afstandj etoe zitten kijken?

6:38 a.m.  

Een reactie posten

<< Home