zondag, augustus 15, 2004

NOOIT MEER SLAPEN


the hunches-ekko utrecht-04-03-03

Je hebt van die nachten. Dan wordt je rond een uur of 03:30 weer wakker en kunt dan niet meer slapen. Vannacht is zo'n nacht voor mij. Wat doe je dan. Tijdens zo'n nacht. Beetje draaien. Beetje woelen. Nog een beetje draaien. Nog een beetje woelen. Uiteindelijk maar opstaan en een beetje surfen. Kom dacht ik. Laat ik eens kijken/luisteren wat er op de 3voor12 luisterpaal staat. Dat had ik dus beter niet kunnen doen. De nieuwe plaat van The Hunches staat er op. Vorig jaar ging ik deze band zien in de Ekko. Tutende oren 3 weken lang. Wat een concert. Wat een pot kolere herrie. Een paar weken terug kocht ik de 7" Fuck Disco Beats. Een nog grotere bak onbeschrijfelijke takkeherrie. Nu klinkt de nieuwe elpee Hobo Sunrise uit de speakers. Slaapdronken zit ik te shaken op mijn stoel. Een vleugje noise hier. Een vleugje punk daar. Af en toe komen de goeie ouwe Birthday Party voorbij. Maar vooral heel veel lawaai. Van de goede soort. Ik kan niet wachten tot 28-09-04. The Hunches in de bovenzaal van Paradiso. Gaat heen en vermenigvuldig u. Eh, gaat heen, verneuk uw oren en geniet 3 weken lang na van een irritante piep. MEER!!! Tot die tijd raad ik u aan om hier rechts op de 3voor12 link te drukken en dan naar de luisterpaal te gaan. Kunt u alvast wat voorgeniet werk doen.

3 Comments:

Blogger karin r. said...

Te veel indrukken overdag opgedaan misschien? :-)

12:39 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

was dat het maar. andere oorzaken.

12:57 p.m.  
Blogger karin r. said...

Dat klinkt minder...

3:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home