zaterdag, augustus 14, 2004

SUPERMARKT



De supermarkt, de supermarkt. Hulde aan de supermarkt. Ik ben gek op de supermarkt. Heerlijk op zaterdag de weekboodschappen doen. Uren kan ik door de paden dwalen. Keer op keer. Kijk daar is het zuivel weer. Kijk de afdeling chips en zoutjes. Kastelen van bierkratten links en Hak potjes rechts. Hup daar gaan we. Alle paden nog een x. U begrijpt. Ik kom altijd met dingen thuis die ik helemaal niet nodig heb. En natuurlijk zonder het weeceepapier dat op was thuis. Dat laatste is helemaal niet erg. Dat betekent dat ik nog een keer terug moet naar de supermarkt. Dat is voor mij geen straf. De supermarkt bij mij is best fijn, maar ik mis de supermarkt in de vorige wijk waar ik woonde. Die is 2x zo groot. Daar was ik altijd wel een paar uurtjes zoet.
Voor een supermarktjunkie als ik is Frankrijk natuurlijk het walhalla. De supermarche. Super. Nee, dan de Hypermarche. Daar zou ik dagen in verdwalen. Frankrijk het walhalla? Dan moet ik toch zeker nog eens op studiereis naar de US of A. De Wallmart, de Seven Eleven. Ik denk dat ik dan nooit meer weerom kom. Ga ik nu even een boodschapje doen. Tot over een uurtje of 2.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Spaart u ook zegeltjes????Bonus kaart of airmiles.Een tasje kost 25 cent.....Howdoe
Martin de Grijze

10:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dit meen je niet. Twee uur ronddwalen in een Nederlandse supermarkt. Ik red de 10 minuten niet eens in de plaatselijke super. Is niet zo moeilijk. Ze hebben nooit wat ik moet hebben.
Verdwalen/ronddolen in een Franse supermarkt? Heerlijk.
Op studiereis naar de WallMart mag ik mee??????? Dit is de winkel om uren rond te dwalen.

Ik mis de Wall Mart hier wel heel erg. Nooit eens op een avond even naar de Wall Mart gaan en dan 2 uur later terugkomen met niets. Ik wil naar Amerika.

Silly

7:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home