zondag, augustus 01, 2004

AU REVOIR


bijna weg

U ziet het we staan klaar voor vertrek. Ik kan er nog net op. Op Betty. Over een uurtje komt Sack-o'-Bob de katten en huis oppasser voor de komende week. Die gaat zich een weg vreten in mijn platencollectie, uren deeveedeetjes kijken, de koelkast leeg drinken, de katten aaien en eten geven en zorgen dat die beesten nog leven en alles nog in mijn huis staat als ik terug kom. De kilometerstand staat op 18611km. We zullen de 20000km dus wel gaan overschrijden. U moet het een weekje zonder mij en Betty doen. Kom echter gerust af en toe langs hier op frommel.blogspot.com. Het kan namelijk best eens zo zijn dat Hape en ik een internetcafeetje binnen rijden om u even op de hoogte te stellen van onze avonturen. Lukt dat niet kom dan zeker maandag 9 augustus terug. Dan kunt u hier en op frommelenhapegaannaarparijs.blogspot.com al onze avonturen lezen en zien. Je suis Frommel. Le fromage et dans la trottoir extraordinair. Garcon, deux pression. Mama fume une pipe. Tout le monde sur la table. U leest het, wij gaan het (met handen en voeten) redden. Caramba!!!.

4 Comments:

Blogger Maurice said...

Bon voyage avec ta femme. Et ecrite quelque dingetjes als je Parijs passeert :)

3:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

http://www.met-k.says.it:

Tot ziens! Veel plezier!

3:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

have fun!!!

Waldo
www.aikema.org

11:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zie het voor me als een film met Louis de Funes, jullie tocht.
Wees voorzichtig. Zei zij moederlijk

Zezunja

10:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home