woensdag, juli 28, 2004

MEDISCH DAGBOEK #3




Kom net terug uit het park. Heb net voor het eerst in 3 maanden weer gevoetbald. Twijfelde of dat wel weer helemaal goed zou gaan. Er waren toch nog een hoop bewegingen waarbij de enkel hevig protesteerde. Stevig ingetaped en voorzichtig begonnen. Het heeft het allemaal gehouden. Geen centje pijn. Kom maar op met dat nieuwe seizoen. Nu alleen nog een nieuwe conditie zien te vinden. Binnen 5 minuten zag ik blauw en stond ik naar adem te happen. Dat lag dan ook wel aan mijn ademhalingsproblemen, maar het belangrijkste deel was toch het geen conditie meer hebben. Dat komt vanzelf wel weer. De enkel is weer heel. We kunnen weer sporten. Uch, uch.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Toppie....kwam jij ook uit een helicopter in het park aan?

9:51 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik moest verdomme zelf op Betty heen. miskent talent. talent om als een natte krant te voetballen was het vandaag.

9:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, dit is echt luieren en ontspannen. Na afloop zeker een biertje en een peukie ???????

Hoe lang tot je vakantie kunnen we hier nog meelezen?


Silly

9:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Is jou ritje naar Frankrijk je enige vakantie?..
Nou dat is niet echt "relaxing" if you mind me saying so.
Maar goed ieder zijn meug (leuk woord overigens)

Cerito

10:33 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

en daarna nog 1 week. en een weekje op de brommert is voor mij juist wel ontspannend. op Betty kom ik tot rust.

10:43 p.m.  
Blogger begt said...

ik begin ook net voor het seizoen te kwakkelen: mijn rug speelde op de afgelopen week. gaat al nstuk bester, maar is er nog niet helemaal.
wilde dus gisteren het risico niet nemen mee te doen..

10:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home