dinsdag, juli 27, 2004

KENT U HAAR? MIJN MOEDER TOCH NIET




Kent u bovenstaande vrouw? Dan bent u kijker van As The World Turns. Wat Frommel? Gaan we het over As The World Turns hebben? Did you loose your mind? Vrees niet. Het zit zo. Ik zat van het weekend mijn moeder te pesten met haar naar As The World Turns kijken. Ja maar, probeerde zij zich te verdedigen, er speelt een oud klasgenootje in. Marijke van de Ende. Die ging na de mulo naar Australie en dook later op als Emma in As The World Turns. He, dacht ik das interessant voor mijn site. Hollywood connecties binnen ons gezin. Ik bij thuiskomst zoeken en zoeken, maar ik kon niets vinden. Moeders een serie fotootjes gemaild van alle vrouwen die het zouden kunnen zijn. Welke is het dan? Geen van allen dus. De vrouw die mijn moeder aanwees heet geen Marijke van de Ende en ook geen Engelse verbastering daarvan. Ze heet Kathleen Widdoes. Ze is ook helemaal niet in Zuid Holland geboren. Ze kwam in Wilmington Delaware ter wereld. Dan kan dat nog verzonnen zijn. Tuurlijk, maar dan zou ze zichzelf in haar bio niet ouder hebben gemaakt. Ze is namelijk niet van rond 1947 zoals mijn moeder. Ze is van 1939. Chips. Daar gaat weer een illusie. Daar gaat mijn Hollywood connectie. Daar gaat mijn kruiwagen naar world wide fame.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoe afgeleid kan het zijn?
Een oud-klasgenoot van je moeder die in ATWT ZOU spelen.
I like that...! ;-)

1:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat was ik.
Zezunja.

1:33 p.m.  
Blogger Daphne said...

ach... soms is een illusie beter dan de werkelijkheid.... en zo'n illusie mag je dan ook gewoon blijven vast houden! Ik snap jou moeder wel...

ps: atwt rules!

7:14 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

atwt rules? ik heb het vanochtend even zitten kijken maar ik vind zelfs andre knevel enerverender.

7:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je kan het ook beter 's middags kijken. 's Morgens zit er nog een schaap doorheen te blaten. (Dit keer niet mijn kids). Aan het eind van de dag ben je vaak al wat gaar dus dan is het ideale kijkkost.

Silly

7:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

http://www.met-k.says.it:

Ja, vroeger keek ik het altijd. Het mooie van die serie is dat je gerust een maand kan missen want als je erna weer kijkt ben je geen steek verder! Maar nu heb ik geen tijd, moet werken enzo!

9:08 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

vandaar dat ik het zo traag vond.

9:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heet ze nu Vogel????
Ze zat op de G.Th. Rietveldschool

Einsteinlaan 16, 1171 VZ
BADHOEVEDORP, Noord-Holland !!!!
Groet Martin de Grijze

12:37 a.m.  
Blogger begt said...

tjeeeeesss, frommel, wat een publiek trek jij! Die zijn ook vast heel verontwaardigd dat Tooske weggaat bij RTL4!

11:24 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

he begt, we gaan niet schelden op mijn fans he. ;-)

11:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gaat Tooske weg??? sjesus wat erg

8:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home