zondag, juli 25, 2004

WEBLOG TRADITIE? #2

Ja zet je de ene op het internet dan wordt de ander natuurlijk jaloers. 'Ik wil oohook' klinkt het al een dag door huize Frommel. En ze is al zo jaloers. Op de peecee dan. Elke keer als ik er achter zit komt mevrouw voor mijn neus staan en op het toetsenbord liggen waardoor typen onmogelijk wordt. Goed bij deze dan. Dit is Trifonius Zonnebloem. Zij is van 01-03-1997.




Trifonius is dikkig, knuffelig, ik wil naar buitenerig, kopjes gevend, Pancratius pesterig en stinkend jaloers op de computer.

5 Comments:

Blogger karin r. said...

Tss, een kat met attitude!

1:55 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

en niet zo'n beetje ook.

2:18 p.m.  
Blogger Maurice said...

Tjeemig de Peemig, wat een dure naam voor een kat, en wat kijkt die hautain uit de ogen. whahahahaha.
En ja, ik zou ook maar Vous gebruiken. Maar je gaat op de Puch, is volgens mij door een Fransman uitgevonden :)

2:31 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@ kikkertje, Puch is van Oostenrijkse komaf. in Frankrijk bestaat wel het plaatsje Le Puch.

2:48 p.m.  
Blogger doriandra said...

can you speak this language for you are of interest to me.

7:20 a.m.  

Een reactie posten

<< Home