woensdag, juli 21, 2004

BETTY AANGEPAST

Af en toe is Frommel niet de snelste. Nu weer bijvoorbeeld. Ik heb u nog helemaal niet laten zien hoe Betty haar nieuwe voorspatbordkleur oogt. Eerst niet mooi. Kijk hieronder maar. Toen stond het na schuren en amoniakken in de grondverf.




Leuk hoor dat wit, maar das natuurlijk geen pan. Brandweerautorood moest het worden. Toen ik bijna bij de kassa van de autolakkenwinkel was zag ik opeens een veel mooier kleurtje staan. Metalic paars. Wij sloegen aan het spuiten en spuiten. In no time was mijn schuur levensgevaarlijk terrein door de verfwolken. Het was het waard. Het resultaat mag er wezen. Kijkt u maar.




Hebben we meteen even het gele plaatje van een kek zwart randje en Puchlogootje voorzien. En wat vindt u ervan?

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik zie ook WEER een potje bier op de foto....

Cerito

8:12 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

het begint wel op te vallen geloof ik. maar deze is niet van mij hoor. ahum.

8:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

(Anonymous=in dit geval http://www.met-k.says.it)

"kek"? ga je mond spoelen! :-)

P.S soms doet die blogger commentdinges het niet, vandaar...

10:43 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

kek. lekker fout woord. je hebt helemaal gelijk. de blogger comment dinges doet het inderdaad af en toe niet. net zoals alles bij blogger. het zal dan ook niet lang meer duren voor wij frommel.nl of .tk heten.

11:23 a.m.  

Een reactie posten

<< Home