woensdag, juli 21, 2004

FILLUM OP TEEVEE #7 + #8


frankenstein-james whale-1931


Dat wordt 2 weken achter elkaar genieten. Zo vrijdagavond laat. Vrijdag eerst Frankenstein. En dan natuurlijk niet dat Kenneth Branagh Robert De Niro vehikel uit 1994. Neen. Het origineel. Het meesterwerk uit 1932. Geregisseerd door James Whale. Een week later is het de beurt aan het vervolg (jaja in de jaren 30 deed men al aan sequels) Bride Of Frankenstein. Ook van de hand van James Whale. Een man die in de jaren 30 in Hollywood openlijk uit kwam voor zijn homoseksualiteit en er een exentrieke levensstijl op na hield. Heel mooi verfilmd overigens in Gods And Monsters. Met die ge-atypecastte Brendan Frasier (The Mummy) als de tuinman waar hij verliefd op is. Heb ik nog een verzoek aan de progammeur van Net 5 (de zender die deze films uitzend). Als je dan toch klassiekers aan het uitzenden bent. Zend dan ook eens Freaks uit. Ah toe.

Geen links naar imdb Frommel? Nee. Blogspot heeft opeens besloten om geen outboundlinkknopje meer te hebben. Kan ook al niet meer previewen. Deel ik u meteen maar mee dat iemand mij gaat helpen een eigen helemaal zelfstandige log/site in elkaar te sleutelen. Om en nabij het begin van september gaat Frommel dus verhuizen. Ik houd u op de hoogte.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik wacht in spanning af...en tot die tijd blijf je gewoon op mijn favorietenlijst....toppie

Cerito

5:44 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

das altijd fijn om te lezen. zal ik blijven proberen dat te blijven verdienen.

6:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lekker hoor !!!!!!!! Heb ik net boxen aan laten sluiten om die herrie van je te kunnen beluisteren. Moet ik tot september wachten.....
Duik als ik tijd heb het archief maar eens in.

Silly

7:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home