zaterdag, juli 24, 2004

WEBLOG TRADITIE?

Tijdens mijn zwerftochten door weblogland viel het mij op dat webloggers op zeer geregelde basis hun katten in het webloggebeuren betrekken. Een weblogtraditie? Ik heb er zelf ook twee rondlopen. Laat ik ze zo langzamerhand dan ook maar eens introduceren. Als 1e dan maar de oudste. Hieronder ziet u Pancratius Edelhart Ladislas Philippus van Rommelgem. Zij is van 14-04-1991.




Pancratius is oud, eigenwijs, humeurig, op de aanrechtspringerig, lui, aan het voeteneindslapend, schrokkopperig, dun, hard spinnend (de buren kunnen het bijna horen), niet zo goed in afstand schatten, goed getraind vliegen, muggen en motten jaagster en houdt niet van muziek met violen of trompetten (ze is bijvoorbeeld allergisch voor De Kift).

ps. u begrijpt natuurlijk dat dit stukje geboren is uit een gebrek aan inspiratie. En hoe kom ik aan die naam?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

met-k:

Het is net of ie zegt: "en, vertel het nu maar!"

http://www.met-k.says.it

11:21 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

dat zegt ZE ook altijd. en ook heel vaak 'wat mot je' en 'rot op, laat me met rust'

12:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home