donderdag, juli 29, 2004

CARRY


carry tefsen in blue movie-1971

Ik keek gisteravond naar Blue Movie. Die arme Wim Verstappen. Die moest eerst dood gaan voor deze schandalen voortbrengende rolprent eindelijk op teevee vertoond werd. Die BNN toch. De rakkers. Ik kan best begrijpen dat 33 jaar geleden heel het land naar de bios rende. Net als 3 jaar later voor de schaamhaar verzameling van Rutger Hauer in Turks Fruit. Nou ik werd er niet warm van. Zo opwindend als een Tiroler sexfilm. Wat een rommelige, stuntelige, oubollige sexscenes allemaal. En van dat heel echt overkomende acteren van de acteurs. Toch werd ik er stijf van. Stijf van angst. Als een plank zat ik op de bank. Ik was namelijk heel erg bang dat Carry Tefsen bij een orgasme opeens heel erg hard zou roepen: 'Met de assistente van dokter van de Ploeg!!!!!'

2 Comments:

Blogger begt said...

en waar zou ze die dobbelsteen dan stoppen?

2:34 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik wil het niet weten.

2:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home