vrijdag, juli 30, 2004

WAKKERE AMBTENAAR




Hier had een heel ander stukje moeten staan. Bloed zweet en tranen heb ik er op gezweet. Allemaal voor niets. Ik had een stukje geschreven over hoe je hier in Hoorn kan tijdreizen. Hoe dit schattige plaatsje dwars doorsneden wordt door verschillende tijdlijnen weergegeven op de straatklokken. Sta je op 100 meter van het station dan is het 14:00u. Loop je 50 meter verder dan bevind je je plots in een tijdvak waar het 17:40 is. Weer 2 hoeken om ligt het tijdvak met de tijd 07:15. Het is een wonder dat de plaatselijke bevolking nog ergens op tijd komt. Net tijdens de dagelijkse wandeling dacht ik die tijdzones even op de gevoelige plaat vast te leggen. Helaas. Zonder de Hoornse bevolking daar over in te lichten heeft de gemeente schijnbaar besloten dat het afgelopen moest zijn met die door elkaar lopende tijdvakken. 1 tijd voor heel Hoorn werd er waarschijnlijk hard door een achterafkamertje geroepen. En de lafaards zijn er nog accoord meegegaan ook. Meteen is er een ambtenaar op af gestuurd om Hoorn een saaie gelijktijdige stad te maken. Waar ik net ook kwam in Hoorn. De camera in aanslag om deze wonderlijke tijdskrommingen voor u vast te leggen. Overal was het net na 2en.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

meen je niet...jij ook al uit Hoorn...net als Sebje?? ;) (ik ben geboren en getogen in Hoorn...al woon ik er nu al 6 jaar niet meer) :)

greetz, Waldo
www.aikema.org

5:37 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

hoorn rules alweer 15 jaar voor mij.

5:42 p.m.  
Blogger karin r. said...

Is het echt? :-)

5:44 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

is wat echt? hoorn?

5:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoorn ligt in "The Twilight zone"

Cerito

10:12 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

zegt een ex-inwoner.

10:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home