zaterdag, juli 31, 2004

BIJNA WEG

Nog 1,5 dag. Dan ga ik op vakantie. Het huis moet nog aan kant voor de kattenoppas. Ik moet nog pakken. Is Betty in orde? Ik moet nog een was draaien. Wat moet er mee? Hoe gaan we dat doen? Vergeet ik niets? Batterijen van camera opladen. Ik moet nog naar de supermarkt. Camera leeghalen. Hoe laat ga ik weg? Hoe kom ik in Utrecht? Is de brommer van Hape op tijd heel? Batterijen van telefoon opladen. Ik moet wel daar aan denken. En aan dat. En dat. Ik moet zus niet vergeten. Vooral zo niet. Om over dinges maar niet te beginnen. Aaaarrrrrgggghhhhh vakantie stress. Joepie. Nog 1,5 dag.

7 Comments:

Blogger karin r. said...

Leuk he, vakantie? :-) Ik duim voor je dat t weer goed is!

4:31 p.m.  
Blogger Maurice said...

Vergeet het belangrijkste niet: condooms! Anders hebben we niets meer te lezen hier :)

4:41 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

4:58 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

4:58 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@karin: we schijen onweer te krijgen volgende week.
@kikkertje: shit toch nog wat vergeten.

7:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja ja een reisje naar Parijs!!!Later zeg je misschien:
het was een fluitje van fl.0,01, een stukje cake, een eitje.
Succes Martin de Grijze

10:11 a.m.  
Blogger Nathalie said...

En dan ben je ook zo uitgeput dat je hard aan vakantie toe bent!!!

12:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home