maandag, augustus 09, 2004

1488

Zwaag-Hoorn-Scharwoude-Oosthuizen-Purmerend-Amsterdam-Diemen-Driemond-Maarssen-Utrecht-Nieuwegein-Vianen-Meerkerk-Gorinchem-Woudrichem-Nieuwendijk-Hank-Raamsdonkveer-Ooosterhout-Breda-Ulvenhout-Meerle-Hoogstraten-Oostmalle-Zoersel-Emblem-Lier-Terhagen-Boom-Willebroek-Londerzeel-Merchtem-Meise-Asse-Ternat-Gooik-Enghien-Herne-Silly-Brugelette-Chievres-Beloeil-Bernissart-Valenciennes-Vendengies-Solemes-Le Cateau-Bohain-StQuentin-St.Simon-Ham-Guiscard-Noyon-Ribecourt-Compiegne-Arsy-Pont Ste.Maxence-Senlis-Aubervilles-PARIJS-St.Denis-Chambly-Noailles-Beauvais-Froissy-Breteuil-Moreuil-Lamotte- Albert-Beaumont-Gomiecourt-Arras-Pampoux-Vitry en Artois-Cantin-Marchiennes-St.Armande-Peruwelz-Leuze-Flobecq-Parike-Geraardsbergen-Lierde-St.Lievens Houtems-Wetteren-Lokeren-Moerbeke-Axel-Terneuzen-Breskens-Vlissingen-Oudelande-Goes-Zierikzee-Rozenburg-Maassluis-Schipluiden-Delft-Pijnacker-Zoetermeer-Hazerswoudedorp-Alphen a/d Rijn-Ter Aar-Uithoorn-Aalsmeer- Amstelveen-Amsterdam-Purmerend-Oosthuizen-Scharwoude-Hoorn-Swaf-Zwaag. Maakt samen 1488km. Ik heb geen houten reet. Ik heb 5cm dik eelt op mijn zitvlak.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Welkom thuis. Hoe was het? We zullen het vast de komende dagen wel lezen?

Leuk dat je in Silly bent geweest! Heb je toevallig een foto van die plaatsnaam gemaakt?

Groetjes,
Silly

11:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heeeeee.....wereldreiziger...ca va bien?
Nou kom maar op met fotos en verhalen.
Kunnen we die lekker afbranden....hahahhaha

Cerito

11:26 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

@silly. ik heb een foto van het silly 3km bord gemaakt. in de loop van de week op frommelenhapenaarparijs.blogspot.com

11:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Eelt of niet: ik ben jaloers.
Welcome back...!
Zezunja

12:59 a.m.  
Blogger Maurice said...

Oosthuizen. Je hebt mijn woondorp gezien :)

1:33 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

oosthuizen dat zie ik bijna elke dag. er langs met de trein en ook de Puch route naar am*dam gaat er langs.

11:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home