dinsdag, augustus 17, 2004

BEKAF

Vandaag even niet. Vandaag even geen nieuw stukkie. Vandaag laat Frommel het even afweten. Vandaag 2.5 uur gereisd en 12.5 uur gewerkt. Het zweet staat op mijn rug. Ik kan mijn ogen bijna niet meer open houden. Ik ben op. Net vakantie gehad en we zijn nog steeds moe. Nog 1 dag en donderdag de dokter. Ich bin kaput. Even douchen dan een borreltje toe en dan naar bed. De wekker gaat weer over 7 uur. U moet het vandaag even zonder mij doen. Morgen ben ik weer terug.

Zo is het toch nog een logje geworden.

2 Comments:

Blogger karin r. said...

Da's het idiote/fijne van webloggen, voor je het weet staat er iets, en dat 'iets' is soms helemaal niks! :-)
Maar eh, beetje bijtanken is nooit verkeerd. (gewoon spijbelen en iemand laten bellen dat je ziek bent.) :-)

9:20 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

spijbelen? zat ik nog maar op school ja.

6:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home