woensdag, augustus 18, 2004

HAPPY WITH JESUS

Chagrijnige mensen. Wat moet je er mee? Van mij hoeft het niet. Chagrijnige mensen. Frommel, je bent zelf een stuk chagrijn. Fuck das waar, maar toch. Chagrijnige mensen. Wat moet je er mee. Geef mij maar vrolijk volk. Mensen die een beetje kunnen lachen. Maar je kan het ook overdrijven. Bij mij om de hoek woont een hele vrolijke dikke man. God oh god wat is meneer altijd vrolijk. Vrolijk is leuk, maar je kunt het ook overdrijven. Net zat hij weer in de bus. De man straalt je vanaf 100 meter tegemoet. Niets mis mee hoor. Laat meneer lekker vrolijk zijn. Alleen hij is vrolijk op een soort van religieuze manier. De liefde voor de heer straalt van de man zijn glimlach af. Hij heeft 15 meter gospelvrolijkheid op zijn smoel geplakt. Ik ben altijd bang dat hij het woord van god gaat preken als hij de bus binnenstapt. Ik ben altijd bang dat hij opeens met een bijbel voor de deur staat. Hartstikke fijn voor de fijne man dat hij zo gelukkig is met zijn heer, maar ik wordt altijd stikchagrijnig van zijn vrolijkheid. U begrijpt. We zijn weer in een positieve bui hier.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

http://www.met-k.says.it zegt:
Buiten het feit dat ik af en toe een spuughekel heb aan erg vrolijke mensen, die altijd en overal het positieve van inzien e.d, vind ik dat je stukjes steeds beter worden!

7:25 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik heb zelf nog geen idee welke kant het op gaat maar ik ben wel tevreden met deze hobby.

8:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home