donderdag, juli 01, 2004

KOPEN KOPEN KOPEN!!!!!!!!!

Deze titel heeft 2 betekenissen. Het eerste is een gevoel dat mij vaak bekruipt. Dan moet en zal ik geld uitgeven. Spend spend spend schiet er dan de hele dag door mijn hoofd. Ik kan op zo'n moment het beste maar thuis blijven, want geen strip winkel of platenzaak is dan veilig voor mij. Mijn beurs is namelijk niet zo heel erg dik. Ik vang veels te weinig salaris en ik moet het allemaal ook in mijn eentje bedruipen (ach god wat zielig). Vandaag had ik weer zo'n bui. Spend spend spend. De hele dag. Opeens herinnerde ik mij nog een stapel platenbonnen in een la. Hup daar ging ik de stad in. Op zoek naar een fijne dvd. En die vond ik. Dat is de 2e betekennis van de titel. Deze dvd moet u aanschaffen. The Holy Grail, Life Of Brian en Jabberwocky (van Terry Gilliam) plus nog wat Holy Grail bonus materiaal en het hele script vedeeld over 4dvd's. Voor krap 50 euri. Kopen kopen kopen. Als u het niet erg vindt ga ik nu op de bank liggen lachen.

Nu hopen dat de hele Flying Circus serie ook snel op dvd verschijnt. Dan kom ik een paar weken de deur niet meer uit.


4 Comments:

Blogger begt said...

lene, lene, lene!
niet jij bij de bank, maar ik die dvd-box een keertje!!

9:27 a.m.  
Blogger FROMMEL said...

maar natuurlijk begt. dan wil ik van jou de dvd van kom met je walthorn tussen mijn alpen lenen.

8:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beste fROMMEL ,

Ik wilde vragen of er iemand ervaringen heeft met hypotheek van Afab.
Ik ben namelijk op zoek naar hypotheek en zie ze overal staan.

Met vriendelijke groet,
Albert H Haanstra.

7:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hallo fROMMEL ,

Wat een mooi blog heb je hier! Succes ermee!

Groetjes Albert financiering
Van Leeuwenhoek Lyceum, Hoofddorp.

1:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home