dinsdag, juni 29, 2004

NIEUWE GADGET




Wat is dat nou zult u zich afvragen. Dat is mijn nieuwe gadget. Als u bij de titel een plaatje van mijn nieuwe mobieltje had verwacht. Helaas. Jammer. Ik bedoel mooi ding hoor die nieuwe telefoon. Daar niet van. Ik heb alleen niet zoveel met mobieltjes. Daarbij maakt mijn digitale camera veel mooiere foto's. Het belt. Dat is het belangrijkste. Ik vind mijn ouderwetse grijze draaischijftelefoon toch veel mooier. Al rinkelt dat ding niet en weet ik dus ook niet of hij overgaat. Ik heb wat met oude dingen vrees ik. Zie mijn Puch. Zie mijn grijze draaischijftelefoon. Zie ook mijn liefde voor super8 en 8mm film apparatuur. Zo heb ik een super8 camera en 3 projectoren in de kamer staan. En nu dan ook dit nieuwe gadget. Een 8mm viewer en montage apparaat. Heeft vriend Hape (heb ik je nu vaak genoeg genoemd op de site?) voor mij gevonden in de oude troep winkel. Voor de prijs van een pakje shag. Wat wil ik nog meer. Kan ik mooi al mijn cowboy en disney en laurel en hardy fillumpies aan elkaar plakken en de visite vervelen met voorstellingen. Heeft u nog van dit soort juweeltjes liggen? Of misschien oude familie opnames gemaakt door die rijke tante? Doet u er nix mee? Ik wil ze graag hebben. Nodig ik u uit om de verknipte versies te komen kijken.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hape doet goede dingen voor je....
Wat heb jij als laatst voor Hape gedaan????

4:00 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik heb hem twee van die hele lelijke puch stickers gegeven.

6:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home