donderdag, juni 24, 2004

I'M NO ENGLISHMAN MAAR TOCH....FUCKING FOOTBALL

Ik ben geen Engelsman. Ik heb ook geen Engelse voorvaders en moeders. Ik stam zo ver ik weet af van molenaars en van een koetsier die ooit (volgens de overlevering) onze koning naar de hoeren reed. Ik hou niet zo van britpop. Fish and chips eet ik nooit. Ik vind Tony Blair een slappe lul die naar de pijpen van Bush danst. Ik heb niets met onze nl queen laat staan met de hunne. Punk is ook helemaal niet in Engeland ontstaan. Dat heeft meneer McLaren gewoon uit New York meegenomen en daarbij waren er in de VS in de jaren 50 al punkbands. Toch heb ik wat met Engeland en de Engelsen, maar voornamelijk met hun voetbal. Ik ben dan ook op internationale voetbaltoernooien altijd voor Engeland. Niet boos worden maar zelfs meer dan voor Nederland. Altijd tevergeefs trouwens. Portugal-Engeland heeft mij dan vanavond weer 10 jaar van mijn leven gekost. En weer voor niets. Een soort Jaap Stam pingel van Beckham, een futloosballetje van Vassel en potdomme een laatste van de Portugese keeper. Het is weer gedaan. Op het WK van 2006 ben ik voor Montserrat. Klote voetbal.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Montserrat wordt getipt als "DE" verrassing van het WK 2006.
Je bent goed op de hoogte.

4:05 p.m.  
Blogger FROMMEL said...

ik ga op zoek naar een shirt van montserrat. wie weet waar?

11:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home